Meld je schade eerst bij jouw adviesbedrijf. Zij nemen je melding direct in behandeling en helpen je ook bij vragen.
Autoverzekering
Op je internationaal verzekeringsbewijs (groen kaart) staat het telefoonnummer van je verzekeraar.
Reisverzekering/overige verzekeringen
Je vindt het juiste alarmnummer op je polisblad.
Verzekeraar | Nederland | Buitenland |
a.s.r. | 030 256 77 77 | +31 30 256 77 77 |
Anker / Licent | 050 520 99 96 | +31 50 520 99 96 |
Avéro | 071 364 18 50 | +31 71 364 18 50 |
Allianz Global Assistance | 020 592 92 92 | +31 20 592 92 92 |
Nationale Nederlanden/Vivat | 026 400 23 90 | +31 26 400 23 90 |
De Goudse | 0182 544 555 | +31 182 544 555 |
De Zeeuwse | 0118 226 999 | +31 118 226 999 |
Neem dan rechtstreeks contact op met onze schadeafdeling.
Tel: 074 – 265 91 37
Mail: schade@istr.nl
We bekijken je melding
We nemen je schade in behandeling en vormen een compleet beeld van de situatie. Hebben we extra informatie nodig? Dan nemen we contact op.
Is je schade verzekerd?
Je hoort snel of je schade onder je verzekering valt en tot welk bedrag. Als dat zo is, bespreken we meteen de vervolgstappen.
Schadeherstel regelen
Afhankelijk van je voorkeur en het type schade:
Bij urgente schade zorgen we voor noodmaatregelen. Als het nodig is, sturen we direct een reparateur om verdere schade te voorkomen.
Bij grotere of onduidelijke schade kan een expert langskomen. Jij mag ook een eigen contra-expert inschakelen. Overleg dit altijd even met ons. In veel gevallen vergoeden wij de kosten.