Compliment, tip of klacht

Onze dienstverlening

Een compliment, idee of klacht? We horen graag van je.

Heb je een compliment, een goed idee of wil je iets met ons delen? Laat het ons weten. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

Wij doen ons best om je goed van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dat lossen we graag samen met je op. 

We verzoeken je vriendelijk om je klacht eerst te bespreken met je (verzekerings)adviseur. In veel gevallen kan je adviseur de klacht snel en naar tevredenheid oplossen. 

Compliment of klacht melden? 

Je kunt jouw compliment of klacht mailen naar klachten@istr.nl

Liever per post? Stuur je brief dan naar: 

ISTR B.V. 
T.a.v. de Directie 
Postbus 960 
7550 AZ Hengelo 

Wij beantwoorden je klacht binnen twee werkdagen. Lukt dit niet, dan laten we je dat weten. 

Niet tevreden met onze reactie? 

Ben je het niet eens met onze oplossing? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit kan binnen drie maanden nadat je van ons een definitieve reactie hebt ontvangen.  

Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.006535. Op www.kifid.nl lees je hoe je een klacht kunt indienen. 

Of kies voor de rechter 

Je kunt er ook voor kiezen om je klacht voor te leggen aan de bevoegde rechter. Let op: als je deze stap kiest, kan Kifid je klacht niet meer in behandeling nemen. 

Lees hier onze klachtenprocedure.